Завдання для дистанційного навчання в 1-а класі
12.01.15 - 16.01.15
Математика
12.01.15
Складання і обчислення прикладів за таблицею. Розв᾽язування задачі, що містить поняття «стільки ж». Обчислення прикладів на дві дії.
С. 55. Усно №№1,6. Письмово №№2,3,4,5.
Повторити структурні частини задачі: умова, питання, розв᾽язання, відповідь. В зошиті записуємо тільки розв᾽язання у вигляді прикладу з поясненням в дужках після нього.
13.01.15
Узагальнення і систематизація знань учнів.
С. 56. №№ 1,2,4,5,6(письмово), № 3(усно)
14.01.15
Таблиці додавання і віднімання числа 1. Обчислення значень виразів.
С. 57. Вивчити напам᾽ять таблиці + - 1. Звернути увагу, що при додаванні 1 получаємо наступне число. При відніманні 1 получаємо попереднє число.
№№ 1,2,3,4 (письмово).
15.01.15
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
Провести математичний диктант:
- Число, попереднє 4;
- Число, наступне 5;
- І доданок 5, ІІ доданок 1. Чому дорівнює сума.
- Зменшуване 9, від᾽ємник 1. Назви різницю.
№ 1,2,3(письмово). Вивчити правило.
16.01.15
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Додавання виду 7+2+1.
С. 59. Вивчити таблиці. №№1, 4,5 (письмово), 2,3,6 (усно).
Навчання грамоти
12.01.15
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Р. Письмо великої букви «Р», слів, речень. С. 54-55.
13.01.15
Звуки [п]-[п᾽], буква Пп. Письмо рядкової букви «п», слів, речень. С. 56-57.
14.01.15
Закріплення звукового значення букви Пп.Читання букварних текстів. Написання великої букви «П», слів, речень. С. 58-59.
15.01.15
Звуки [т]-[т᾽], буква Тт. Письмо рядкової букви «т», слів, речень. С. 60-61.
16.01.15
Закріплення звукового значення букви Тт.Читання букварних текстів. Написання великої букви «Т», слів, речень. С.62-63.
Русский язык
Придумай сказку по рисунку. Разучивание скороговорки:
Варвара варенье доваривала, ворчала да приговаривала.
С. 68-69.
Время. Сутки. Повторение скороговорки. С. 70-71.
Работа с детской книгой. Слушание рассказа Л.Н.Толстого «Котёнок». Беседа по содержанию.
Природознавство
Що таке гірські породи? Що таке ґрунт? С.46-53
|